Odporúčame!
Thermo Shape 2.0 180 tabliet
14.90€ 8.90€
Ušetríte až 40%
Počet hodnotení: 1
BCAA + B6 200 tabliet
19.99€ 15.52€
Ušetríte až 22%
Testosterol 250 30 tabliet
9.90€ 5.90€
Ušetríte až 40%
Creatine Monohydrate 1000 g
12.90€ 8.95€
Ušetríte až 31%

Fáza rysovania

Fáza rysovania (strava, tréningy, životný štýl) zvyčajne nasleduje po objemovej fáze, ale je určená aj pre tých, ktorí s cvičením začínajú a snažia sa upraviť svoju postavu z mäkkosti na pevnosť a krásu. Špičkoví kulturisti túto fázu realizujú 4-12 týždňov pred súťažnou sezónou. Na rozdiel od predchádzajúcej fázy (objemová fáza), výsledkom rysovanie nie je ďalšia fáza, to znamená, že je to vrchol, ktorý chceme dosiahnuť.
Fit-Life.sk - Doplnky výživy pre športovcov - Fáza rysovania
Strava vo fáze rysovania: Ako už bolo spomenuté, výsledkom tejto fázy je pevnosť s vzhľad tela, to znamená, že úlohou je odstraňovať nežiaduce tuky. Strava v tejto fáze je zameraná na podstatne menšie prijímanie kalórií, takže jednoznačne neodporúčame mastné, kalorické, presladené jedlá. Pre fázu rysovania je typická konzumácia zeleniny, ovocia, ryže, kuracieho mäsa, bielka z vajíčok a podobne. Z doplnkov výživy pre športovcov odporúčame proteíny na rozdiel od predchádzajúcej fázy, kde jednoznačne prevažoval gainer. Aj v tejto fáze odporúčame keratín, čiže energiu pre svaly. Pre fyzicky náročné tréningy určite nezabúdajte na aminokyseliny, ktoré slúžia taktiež aj na regeneráciu svalstva.

Tréningy vo fáze rysovania: Tréningy vo fáze rysovania sa veľmi neodlišujú od tréningov v objemovej fáze. Preto jednoznačne odporúčame nasledujúci tréningový plán -  http://www.fit-life.sk/treningovy-plan . Keďže táto fáza je viac – menej zdokonaľovanie už existujúceho, resp. minimálny rast svalovej hmoty, odporúčame popri spomenutému tréningovému plánu aj občasné kardio cvičenia, či už v podobe cyklistiky, behania, plávania, lyžovania, korčuľovania a mnoho ďalších skvelých cvičení. Taktiež odporúčame cyklické (kruhové) tréningy.
Amatéri zvyknú presadzovať nezmyselný názor, že pri tejto fáze je nutné zvyšovať počet sérií a cvičiť s ľahšími váhami. Nie je to však pravada! Pokiaľ je váš cieľ zvyšovať objem svalstva nemáte dvôvod silové tréningy meniť na rýchlostné, resp. vytrvalostné. Pokiaľ si chcete udržať svoj objem, váhu nemeňte, alebo ešte zvyšujte podľa svojich možností. Sval naberá svoju veľkosť práve prostredníctvom silových tréningov. Ďalšia dôležitá myšlienka je,, že neexistuje žiadna relevantná príručka váhy, ktorú máte dvíhať, tepovú frekvenciu, ktorú máte udržiavať a podobne. Každý človek je individuálna osobnosť, preto všetko si určujete sami. Sami viete najlepšie, kedy váhu zvýšite, kedy tréningový plán meníte a kedy a ako si ho prispôsobujete!

Výsledok fázy rysovania: minimalizovať percento tuku z predchádzajúcej fázy a zdokonaľovanie už existujúceho svalstva.
 
Produkty vo fáze rysovania:
Odporúčané produkty: Proteíny, Aminokyseliny, Kreatín, Spaľovače tukov.

 
 
Fit Life, s.r.o. - Športová výživa pre náročných © 2014-2018