Odporúčame!
Thermo Shape 2.0 180 tabliet
14.90€ 8.90€
Ušetríte až 40%
Počet hodnotení: 1
BCAA + B6 200 tabliet
19.99€ 15.52€
Ušetríte až 22%
Testosterol 250 30 tabliet
9.90€ 5.90€
Ušetríte až 40%
Creatine Monohydrate 1000 g
12.90€ 8.95€
Ušetríte až 31%

Objemová fáza

Objemová fáza (strava, tréningy, životný štýl) je určená pre ľudí, ktorí majú problém zvyšovať váhu podľa svojich predstáv. Táto fáza je charakteristická rýchlym zvyšovaním váhy prostredníctvom nadmerných kalórii a zároveň zvyšovaním objemu svalstva prostredníctvom tréningov. Dĺžka trvania objemovej fázy je ideálna v rozmedzí 10-14 týždňov, ktorá končí prechodom do fázy rysovania.
Strava v objemovej fáze: je úplne individuálna a rozhoduje množstvo faktorov, ktoré ju ovplyvňujú. Dôležité je však mať stály prísun dôležitých živín, teda kalórii, cukrov, tukov a bielkovín. Množstvo profesionálnych športovcov užíva v objemovej fáze ako doplnok výživy gainer, ktorý obsahuje tie najdôležitejšie komponenty objemovej fázy, keďže okrem klasických bielkovín gainer obsahuje aj dostatočné množstvo sacharidov. Pre zvýšenie efektivity odporúčame aj keratín.
Tréningy v objemovej fáze: existuje množstvo variant efektívnych tréningov v objemovej fáze, takže uvedieme jeden, ktorý je overený u viacerých našich zákazníkov, s veľkou spokojnosťou. Tréningy v objemovej fáze v prvých štyroch týždňoch sa skladajú zo 6 tréningových dní a jeden deň voľna.

Objemová fáza
  1. Deň: Prsia (4 druhy cvikov po 2-3 série)
  2. Deň: Chrbát (4 druhy cvikov po 4 série)
  3. Deň: Biceps, predlaktie (4 druhy cvikov po 4 série)
  4. Deň: Triceps (4 druhy cvikov po 4 série)
  5. Deň: Nohy, brucho (2-3 druhy cvikov po 3-6 sérií)
  6. Deň: Ramená, trapézy (4 druhy cvikov po 3 série)
  7. Deň: Voľno

Ponúkame vám aj ďalšie možnosti (tréningové plány), ktoré je taktiež môžné využiť, resp. nechať sa nimi inšpirovať. Na uvedenom odkaze nájdete aj zoznam odporúčaných cvikov v jednoduchej, zrozumiteľnej tabuľke.

Po štyroch týždňom sa nám osvedčilo zvýšiť svoje nároky, a to opäť individuálne vzhľadom na vaše možnosti a čas. V 4-12 týždni je vhodné upraviť svoj tréningový plán na 3 druhy cvikov a zvýšiť počet sérii pre plynulý prechod do ďalšej fázy – fáza rysovania.
Táto fáza je zameraná na objem, preto vytrvalostné – kardio tréningy nie sú najvhodnejšie. V poslednej dobe je táto metóda objemovej fázy najvyužívanejšia kvôli svojej kvalite a VÝSLEDKOM, keďže v tejto fáze sa podarilo množstve športovcov nabrať až 8 kg.

Na záver:

  1. Neustály prísun jedla
  2. Tréningy zamerané na silu, nie na opakovania (menej sérii s väčšou váhou)
  3. Zvyšovanie váhy (závažia)

Výsledok objemovej fázy: relatívne rýchly rast svalstva, váhy, sily.

Produkty v objemovej fáze:

  • Hlavným produktom pre maximálny rast svalstva sú okrem bielkovín aj sacharidy, ktoré dodávajú svalom energiu.
  • Objemová fáza je charakteristická tým, že jete všetko.

Odporúčané produkty: Proteín, Gainer, Aminokyseliny, Kreatín
 

 
Fit Life, s.r.o. - Športová výživa pre náročných © 2014-2018