Na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti používame súbory cookies.

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky týkajúce sa predaja tovaru (Fit Life, s.r.o.) ďalším prevádzkovateľom živnosti a konečným spotrebiteľom.

1. Prevádzkovateľ

Fit Life, s.r.o.
Poľná 391/23
976 33 Poniky

IČO: 47856351
DIČ: 2024124322
IČ DPH: SK2024124322
Spoločnosť je platiteľom DPH. Všetky ceny uvádzané v e-shope www.Fit-Life.sk sú vrátane DPH. 

info@fit-life.sk - kontakt pre vedenie

shop@fit-life.sk - kontakt pre zákazníkov a informácie o produktoch a objednávkach

Spoločnosť zapísaná do Obchodného registra Okresného súdu Banská Bystrica, oddiel Sro, vložka číslo 27125/S zo dňa 15.08.2014

Telefonický kontakt: (Orange) 0911 654 567

E-mail: shop@fit-life.sk

Zodpovedná osoba: Mgr. Ivan Nikel

2. Základné upozornenia

  1. Žiadny z výživových doplnkov pre športovcov nenahradzuje riadnu a plnohodnotnú stravu. Všetky konzumné produkty e-shopu www.Fit-Life.sk sú len doplnkami výživy, ktoré sú určené pre osoby staršie ako osemnásť rokov.
  2. Predajca nezodpovedá za škody spôsobené nevhodným skladovaním a užívaním daných produktov.
  3. Užívanie doplnkov výživy konzultujte so športovým lekárom.
  4. Kupujúci potvrdením objednávky súhlasí so všetkými obchodnými podmienkami spoločnosti Fit Life, s.r.o.

3. Všeobecné ustanovenia

Kupujúci (objednávateľ) vykonaním záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásenú predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obidve strany záväzné. Kupujúci potvrdením objednávky súhlasí s povinnosťami, ktoré mu vznikli vytvorením objednávky (prevziať a zaplatiť za objednaný tovar).

4. Objednávka

Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. Príchute, váha a ostatné údaje uvedené na našich stránkach, v katalógoch, prospektoch a iných tlačovinách sú údajmi nezáväznými a vychádzajúcimi z údajov výrobcov. V prípade nezrovnalostí Vás samozrejme budeme kontaktovať.

 Zaväzujeme sa, že našim kupujúcim budeme dodávať len tovar v 100% stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúcich daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky, zároveň riadne vybavené záručnými listami a zoznamami pozáručných servisných stredísk, ak to je pre daný druh tovaru obvyklé. Zaväzujeme sa, že nevykonávame žiadny zásah do tovaru, ani jeho obalu, či návodu okrem vyhotovenia slovenského prekladu návodu a slovenského prekladu zloženia daného tovaru, ktorý je súčasťou každej objednávky. Príchuť a gramáž doplnkov výživy je vždy sprostredkovaná informácia distribútora.

 Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva postupne vzniká samotným dodaním tovaru. K uzavretiu kúpnej zmluvy sa vyžaduje formálne potvrdenie objednávky predávajúcim. V jednotlivých, hlavne cenovo náročnejších prípadoch, si predávajúci vyhradzuje právo k vzniku zmluvy potvrdením objednávky telefonicky a úhradu finančnej zálohy kupujúcim.

 V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, došlo k výraznej zmene kurzu zahraničnej meny alebo k zmene ceny či dodávaného sortimentu zo strany dodávateľa, má predávajúci právo objednávku po dohode s kupujúcim modifikovať alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť. Rovnaké oprávnenie si vyhradzujeme i v prípade, kedy výrobca prestane dodávať objednaný produkt alebo uvedie na trh novú verziu produktu, poprípade výrazným spôsobom zmení cenu produktu.

Všetky uvedené ceny na stránke www.Fit-Life.sk sú uvedené v konečnej hodnote a nepripisujú sa k nim žiadne ďalšie poplatky okrem poplatkov súvisiacich s prepravou.

5. Dostupnosť tovaru

Tovar, ktorý sa nachádza v e-shope www.Fit-Life.sk je uložený v sklade na vyššie uvedenej adrese a je pripravený k okamžitému odoslaniu. Tovar odosielame najneskôr najbližší pracovný deň od prijatia objednávky. Za určitých podmienok si vyhradzujeme právo predĺžiť túto dobu, o ktorej budeme kupujúceho prostredníctvom e-mailu a/alebo telefonicky informovať. Tovar v externom sklade je tovar, ktorý nie je pripravený k okamžitému odoslaniu. Tovar s týmto označením bude odoslaný do dvoch týždňov.

6. Záručná doba

Záručné podmienky sa riadia ustanoveniami Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb. Doklad o prevzatí tovaru (zaplatení) si preto dôkladne uschovajte. Zasielané produkty doplnkov výživy majú expiračnú dobu min. 2 mesiace pred dátumom spotreby, v prípade kratšej expiračnej doby odsúhlasíme zásielku telefonicky, resp. prostredníctvom e-mailu so zákazníkom.

7. Potvrdenie objednávky

Objednávka je prijatá okamžite, potvrdenie objednávky Vám zašleme automaticky e-mailom, o odoslaní budete informovaný e-mailom a/alebo SMS správou. V prípade nejasností Vás budeme samozrejme kontaktovať. V niektorých prípadoch overujeme objednávku telefonicky.

8. Poštovné a balné

Spôsob dopravySpoplatnenie dopravySpoplatnenie platbyOdhadovaná doba dodania
Packeta na adresu / GLS kuriér (odporúčame)2,90 €

Dobierka: 1 €
Bank. prevod: ZADARMO
Online platba kartou: ZADARMO

Odoslanie + 1 deň
Balík na poštu4,90 €Dobierka: 1 €
Bank. prevod: ZADARMO
Online platba kartou: ZADARMO
Odoslanie + 2 dni
Packeta (Zásielkovňa)2,90 €Dobierka: 1 €
Bank. prevod: ZADARMO
Online platba kartou: ZADARMO
Odoslanie + 1 deň
Packeta na adresu / GLS kuriér pri platbe nad 99 €0 €Dobierka: 1 €
Bank. prevod: ZADARMO
Online platba kartou: ZADARMO
Odoslanie + 1 deň

Osobný odber Obchodný dom Úsvit

Kpt. Nálepku 1464/2A, 97404 Banská Bystrica

0 €

0 €

Výška dobierky bude manuálne odpočítaná v predajni

-

Doba dopravy:

Tovar odosielame vždy v deň objednania, prípadne nasledujúci pracovný deň, o čom zákazníkov informujeme prostredníctvom e-mailu (alebo SMS). V prípade dopravy Packeta na adresu / GLS kuriér je objednávka doručená nasledujúci pracovný deň od odoslania objednávky. Vo výnimočných prípadoch sa táto doba môže predĺžiť o jeden deň. V prípade dopravy Balík na poštu je objednávka doručená o dva až tri pracovné dní od odoslania objednávky. Vo výnimočných prípadoch sa táto doba môže predĺžiť o jeden deň.
Vždy sa jedná len o pracovné dni! Odhadovaná doba dodania má len informatívny charakter.
Pri výbere akejkoľvek dopravy pre doručenie v Banskej Bystrici a jej blízkom okolí Vám doručíme zásielku vlastnými prostriedkami v expresnej dobe. O každej zmene Vás budeme vopred kontaktovať prostredníctvom SMS, tel., prípadne e-mailom.

9. Dodacia lehota

Tovar bude odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň od prijatia objednávky. Pokiaľ by sa dodacia lehota predĺžila, bude objednávateľ včas o termíne odoslania (dodania) informovaný e-mailom alebo telefonicky. V prípade, že si kupujúci objedná tovar, ktorý na sklade nie je, bude v blízkej dobe informovaný a detailoch odoslania tovaru, ak to nie je určené inak. Tovar s označením dostupnosti 2-3 dni znamená, že tovar bude vyexpedovaný najneskôr do 3 pracovných dní z dôvodu, že sa nachádza v externom sklade a preprava tovaru môže niekoľko dní trvať. Pokiaľ tovar nie je na sklade, o celom postupe zákazníka informujeme!

10. Výmena tovaru

V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar vymeníme za iný druh tovaru, stačí zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci.

11. Stornovanie / zrušenie objednávky

Odstúpenie od zmluvy kupujúcim.
V zmysle ustanovenia § 7 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 30 dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote odoslaný list o odstúpení od zmluvy predávajúcemu. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho.

Pri neprevzatí zásielky a neodstúpení od zmluvy sa objednávka automaticky objednávka uskladňuje. Služba uskladnenia tovaru je spoplatnená sumou 0,30 € za každý začatý deň. Počas doby uskladnenia si zákazník môže kedykoľvek vyzdvihnúť svoju objednávku po telefonickej dohode na 0911 654 567.

Práva a povinnosti zmluvných strán:

1. Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.

2. Kupujúci je povinný:

  • prevziať objednaný tovar,
  • zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
  • prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.

3. Predávajúci je povinný:

  • dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,
  • spolu s tovar alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, reklamačný list, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.

11.1 Informácie k stornovaniu a neprevzatiu objednávky:

Zákazník sa zaväzuje, že zásielku prevezme. Pokiaľ si rozmyslí a nemá záujem o objednaný tovar, môže ho bez akejkoľvek penalizácie vrátiť v lehote najneskôr do 30 dní na adresu dodávateľa (Fit Life, s.r.o. Poľná 391/23, 976 33 Poniky). Tovar bude zaslaný (alebo osobne odovzdaný) spolu so žiadosťou o odstúpenie od zmluvy (resp. reklamáciu) najneskôr do 30 dní od doručenia tovaru v originálnom balení, bez poškodenia a známok používania. Formulár pre vyplnenie reklamácia (odstúpenie od zmluvy) nájdete tu: fit-life.sk/reklamacia-fitlife.pdf

  1. Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar alebo po výzve predávajúceho si v prípade zvolenia osobného odberu tovar neprevzal v určenej lehote na odber. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v čl. 11 (Práva a povinnosti zmluvných strán), a), podľa ktorého je kupujúci povinný prevziať objednaný tovar.
  2. Pri určovaní výšky náhrady škody, predávajúci berie do úvahy predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky.
  3. Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti.

11.2 Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 30 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru.

Ak toto právo chce spotrebiteľ využiť je povinný písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je bezodkladne po oznámení o odstúpení od zmluvy povinný zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy, od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 30 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť reklamačný formulár odstúpenia od kúpnej zmluvy, v ktorom je potrebné vyplniť minimálne údaje s označením „*“ – hviezdičkou.

Tovar nám nezasielajte na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý.

Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane hodnoty za najlacnejší bežný spôsob doručenia ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 30 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.

Náklady na vrátenie tovaru z osobných dôvodov znáša spotrebiteľ.

Toto právo na odstúpenie od zmluvy sa podľa § 7 ods. 6 Zákona neuplatňuje napríklad pre tovar, ktorý bol zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, alebo ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť, alebo tovaru, ktorý rýchlo podlieha skaze alebo zníženiu akosti, taktiež pre predaj novín, časopisov, periodickej tlače, kníh a na predaj audiovizuálneho diela, zvukového záznamu alebo zvukovo-obrazového záznamu umeleckého výkonu alebo multimediálneho diela, ktoré spotrebiteľ rozbalil alebo aj na tovar, ktorý bol uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov.

Na účely zistenia povahy, charakteristík a funkčností tovaru má spotrebiteľ s tovarom manipulovať a skontrolovať ho len takým spôsobom, akým by mu to bolo umožnené v bežnej predajni, čo prezumuje povinnosť vrátenia tovaru s originálnym obalom, visačkami a podobne. 

Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.

12. Ochrana osobných údajov spotrebiteľa

Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je fyzickou osobou je povinný oznámiť predávajúcemu svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a mailovú adresu. Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je právnickou osobou je povinný oznámiť predávajúcemu svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, číslo telefónu a mailovú adresu. Tieto informácie sú nutné pre Vašu identifikáciu ako kupujúceho. Používame ich k realizácii a zaúčtovaniu Vašej platby za nakúpený tovar, na správnu distribúciu tovaru a pri komunikácii s Vami. Umožnia nám uskutočniť potrebné účtovné operácie, vyhotoviť daňový doklad, poprípade identifikovať vašu platbu cez bankový prevod. Všetky údaje sú uchovávané v chránenej databáze na serveri prevádzkovateľa.

 Aktualizácia údajov: Údaje môže Objednávateľ podľa aktuálneho stavu zmeniť po prihlásení alebo sa kedykoľvek vymazať z databázy.

Vaše údaje neposkytujeme žiadnym iným subjektom, s výnimkou organizácií, s ktorými je spolupráca nevyhnutná pre správne vybavenie Vašej objednávky. Sú to najmä banky (v niektorých prípadoch poskytnutie Vášho mena) a doručovateľské služby (adresa na dodanie, tel. kontakt). Tieto údaje sú však vždy poskytnuté jednorazovo pre vybavenie Vašej konkrétnej objednávky. Databázu údajov nepredávame, neprenajímame ani inak neposkytujeme žiadnej tretej strane.

 Všetky v súčasnosti ponúkané formy elektronického bankovníctva (platenia za tovar cez internet) sú realizované priamo na stránkach banky Objednávateľa, ktorá poskytne prevádzkovateľovi jedine informáciu o úspešnosti či neúspešnosti platby s menom, prípadne číslom účtu (potrebné pre identifikáciu správnej platby a v prípade potreby pre jej vrátenie). V žiadnom prípade sa prevádzkovateľ nedozvie žiadne ďalšie informácie, ako prihlasovacie údaje alebo zostatok na účte Objednávateľa.

Pokiaľ bude chcieť Objednávateľ zrušiť registráciu, kontaktuje Prevádzkovateľa prostredníctvom e-mailu. Registrácia bude zneaktívnená. Ak sa Objednávateľ rozhodne vymazať e-mail z rozosielacej databázy, môže jeho vymazanie uskutočniť sám a to kliknutím na príslušný odkaz. O vymazaní e-mailovej adresy bude Objednávateľ informovaný.

 Aktualizáciu osobných údajov môže registrovaný objednávateľ uskutočniť priamo v on-line režime na web stránke internetového obchodu ihneď po prihlásení.

 Využívaním internetového obchodu www.Fit-Life.sk Objednávateľ súhlasí so zhromažďovaním a používaním informácií o ňom a o jeho nákupoch v znení Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch. Objednávateľ udeľuje Prevádzkovateľovi tento súhlas na dobu neurčitú a môže ho písomnou formou kedykoľvek odvolať. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu Prevádzkovateľovi. Pravidlá zaobchádzania s týmito údajmi sú popísané v tomto dokumente.

13. Reklamácie a záruka

 Prípadné reklamácie sa intenzívne snažíme vybaviť k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prehliadnuť tak, aby zistil prípadné poškodenia. Prípadné poškodenia je kupujúci povinný čo najskôr hlásiť našej firme. Za poškodenia vzniknuté prepravcom neručíme.

 V zmysle novely Občianskeho zákonníka c. 150/2004, je na každý tovar poskytnutá záruka 24 mesiacov. Plynúť začína dňom prevzatia tovaru na pošte (resp. inej prepravnej spoločnosti). Počas tohto času budú všetky reklamované chyby, nedostatky a závady odstránené bezplatne. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné závady.

 Záruka sa nevzťahuje na:

 Závady vzniknuté bežným používaním,

 nesprávnym použitím výrobku,

 nesprávnym skladovaním.

Reklamačný formulár si môžete stiahnuť na url adrese: fit-life.sk/reklamacia-fitlife.pdf a zaslať mailom na shop@fit-life.sk a/alebo na adresu:
Fit Life
Poľná 391/23
976 33 Poniky
Slovensko

Na rovnakú adresu zašlite poškodený, pokazený, alebo reklamovaný tovar (pozor! Nie na dobierku). Do obsahu zásielky k reklamovanému tovaru zabaľte aj vyplnený reklamačný formulár (pre identifikáciu objednávky).

14. Elektronická fakturácia

Zákazník, ktorý súhlasí s obchodnými podmienkami súhlasí taktiež s odoslaním elektronickej faktúry, a/alebo faktúru v papierovej podobe.

15. Orgán dozoru

Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj

Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1

Odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa

tel. č.: 048/412 49 69 , 048/415 18 71

e-mail: bb@soi.sk

16. Zľavy, výpredaj, súťaže, akcie

Zľavy, výpredaj, súťaže, akcie sa realizujú na základe dohody, ktorú kupujúci potvrdzuje súhlasom s Obchodnými podmienkami Fit Life, s.r.o.. Každá vyššie spomenutá výhoda je samostatne uvedená a detailne popísaná na viditeľnom mieste v e-shope www.Fit-Life.sk a sú platné od okamžiku zobrazenie až do ich zmazania, alebo do vopred dohodnutého termínu.

17. Mimosúdne riešenie sporov

Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, má právo obrátiť sa na predávajúceho Fit Life, s.r.o. (ďalej aj len „predávajúci“) so žiadosťou o nápravu, pokiaľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci inak porušil jeho práva.

Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať subjektu alternatívneho riešenia sporov návrh na začatie alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu s náležitosťami podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov v platnom znení (ďalej len „zákon o alternatívnom riešení sporov“).

Subjektom alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27 ( http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi) alebo príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov). Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov, na ktorý sa obráti.

Spotrebiteľ môže v prípade zmluvy uzavretej on-line využiť na alternatívne riešenie svojho sporu platformu riešenia sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti v jazyku, ktorý si zvolí. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania), ktorý mal ku dňu uzavretia zmluvy alebo ak ide o zmluvu uzavretú na diaľku, ku dňu odoslania objednávky, bydlisko alebo miesto obvyklého pobytu v Slovenskej republike (vnútroštátny spor) alebo inom členskom štáte EÚ (cezhraničný spor). Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh odmietnuť, ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur.

Podrobnejšie informácie nájdete v Zákone č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, v Nariadení Európskeho parlamentu a rady EÚ č. 524/2013 a v Zákone č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku a na webovom sídle Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky ( http://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov).

Obchodné podmienky Fit Life, s.r.o. sú platné od 1.9.2014